Gigaset S820A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset S820A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

BartMolen 25-10-2014
Geschreven voor: Gigaset S820A

Toestel ziet er mooi uit, maar daarmee is ook alles gezegd.
De touch bediening kun je geen touch noemen. Loopt zeer zwaar en lijkt op niets in vergelijking met een echte smartphone.
Regelmatig is het geheugen vol, die je dan weer niet leeg krijgt.
En niemand weet hoe je dat moet doen.
Enige leuke aan het toestel is dat je kunt synchroniseren met je contacten op de PC. Maar ook die software mist gewoon de logica. Wel handig is dat je bellers zonder nummerweergave gewoon kunt onderdrukken.

Karakrypta 23-04-2014
Geschreven voor: Gigaset S820A

Gigaset s820a nu 1 jaar en 3 maanden in gebruik. Een vaste klant van gigaset toestellen geweest maar na dit toestel nooit meer een Gigaset. Na half jaar begaf de functionaliteit van touchscreen al en nu na bijna anderhalf jaar later weer hetzelfde mankement. Zo klaar mee om steeds reparatie te moeten aanmelden en ook nog eens vervolgens weken op je toestel wachten. Zeker geen aanrader!!! Nooit meer een Gigaset voor mij!!!!!

Guys 04-11-2013
Geschreven voor: Gigaset S820A

Dit toestel valt me tegen, geluidskwaliteit matig, klinkt "korrelig" weet niet hoe je dat moet zeggen maar niety helder, en valt soms ook helemaal weg (verbinding verbroken) Ik kikte nogal op dat touchscreen maar dat werkt slecht, lastig in beweging te brengen en als het dan werkt schiet het te ver door.Heb spijt van deze koop heb drie stuks.
De synchronisatie met Outlook 2010 ging via een omweg naar Google mail contacts verder wel goed.